Polaris RZR Forum - RZR Forums.net banner
21 - 40 of 54 Posts
Popracuję nad kilkoma szkicami dla systemu elektrycznego z 2011 roku, ponieważ wydaje się, że to właśnie posiadasz.

Mógłbyś zamieścić zdjęcie swojej deski rozdzielczej pokazujące prędkościomierz i przełącznik chwilowy?

Czy złącze w Twoim ECU wygląda jak na zdjęciu z 2011 roku poniżej?

Image
 
Discussion starter · #23 ·
Popracuję nad kilkoma szkicami dla systemu elektrycznego z 2011 roku, ponieważ wydaje się, że to właśnie masz.

Mógłbyś zamieścić zdjęcie deski rozdzielczej pokazujące prędkościomierz i przełącznik chwilowy?

Czy złącze w Twoim ECU wygląda jak na zdjęciu z 2011 roku poniżej?

View attachment 671602
tak 4012838
 
Wygląda na to, że Twój RZR z 2009 roku został zmodyfikowany za pomocą wiązki i komponentów z 2011 roku.
Wiązka z 2011 roku nie używa żółtego przełącznika chwilowego, został on zastąpiony przełącznikiem w panelu prędkościomierza.
Image


Poniższe kroki rozwiązywania problemów są oparte na schemacie i wiązce z 2011 roku.

BEZPIECZNIKI ZASILANIA

Powiedziałeś, że wszystkie bezpieczniki są dobre.
Sprawdź styki A, C i E w Power Fuse Block pod kątem 12 V.
Jeśli nie ma napięcia, sprawdź, czy nie ma przerwanych przewodów na zacisku na elektromagnesie rozrusznika.

Image


Jeśli wszystko jest w porządku, zainstaluj ponownie bezpieczniki zasilania i zacznij sprawdzać w skrzynce bezpieczników.

SKRZYNKA BEZPIECZNIKÓW

Sprawdź napięcie 12 V na stykach skrzynki bezpieczników:
B3, zasilanie przekaźnika EPS
D5, zasilanie bezpiecznika EFI
D9, zasilanie przekaźnika podwozia

Jeśli którykolwiek z nich nie ma 12 V, poszukaj przerwy w przewodach RD między bezpiecznikami zasilania a skrzynką bezpieczników.

Image


Jeśli wszystko jest w porządku:
Zainstaluj ponownie bezpiecznik i przekaźniki i sprawdź styk C na wtyczce stacyjki pod kątem 12 V.

Image


Jeśli NIE ma 12 V, sprawdź ciągłość przewodu RD/WH między stykiem C na stacyjce a stykiem D4 w skrzynce bezpieczników (bezpiecznik EFI wyjęty).

Jeśli jest w porządku, sprawdź stacyjkę pod kątem ciągłości między C i D, gdy kluczyk jest w pozycji RUN.

Jeśli stacyjka jest dobra, sprawdź ciągłość przewodu OG między stykiem D na stacyjce a stykiem C9 w skrzynce bezpieczników (cewka przekaźnika podwozia B+).

Jeśli ciągłość przewodu OG jest dobra, sprawdź, czy styk skrzynki bezpieczników D8 (cewka przekaźnika podwozia B-) ma ciągłość z masą przez diodę w wiązce.
 
  • Like
Reactions: Nearly_Missed
Discussion starter · #28 ·
Wygląda na to, że Twój RZR z 2009 roku został zmodyfikowany za pomocą wiązki i komponentów z 2011 roku.
Wi
View attachment 671659

Poniższe kroki rozwiązywania problemów oparte są na schemacie i wiązce z 2011 roku.

BEZPIECZNIKI ZASILANIA

Powiedziałeś, że wszystkie bezpieczniki są dobre.
Sprawdź styki A, C i E w bloku bezpieczników zasilania pod kątem 12 V.
Jeśli nie ma napięcia, sprawdź, czy nie ma przerwanych przewodów na zacisku elektromagnesu rozrusznika.

View attachment 671660

Jeśli wszystko jest w porządku, zainstaluj ponownie bezpieczniki zasilania i zacznij sprawdzać w skrzynce bezpieczników.

SKRZYNKA BEZPIECZNIKÓW

Sprawdź napięcie 12 V na stykach skrzynki bezpieczników:
B3, zasilanie przekaźnika EPS
D5, zasilanie bezpiecznika EFI
D9, zasilanie przekaźnika podwozia

Jeśli żaden z nich nie ma 12 V, poszukaj przerwy w przewodach RD między bezpiecznikami zasilania a skrzynką bezpieczników.

View attachment 671661

Jeśli wszystko jest w porządku:
Zainstaluj ponownie bezpiecznik i przekaźniki i sprawdź styk C na wtyczce stacyjki pod kątem 12 V.

View attachment 671662

Jeśli NIE ma 12 V, sprawdź ciągłość przewodu RD/WH między stykiem C na stacyjce a stykiem D4 w skrzynce bezpieczników (bezpiecznik EFI wyjęty).

Jeśli jest w porządku, sprawdź stacyjkę pod kątem ciągłości między C i D, gdy kluczyk jest w pozycji RUN.

Jeśli stacyjka jest dobra, sprawdź ciągłość przewodu OG między stykiem D na stacyjce a stykiem C9 w skrzynce bezpieczników (cewka przekaźnika podwozia B+).

Jeśli ciągłość przewodu OG jest dobra, sprawdź, czy styk skrzynki bezpieczników D8 (cewka przekaźnika podwozia B-) ma ciągłość do masy przez diodę w wiązce.
Wszystkie wymienione przez Ciebie kroki są dobre (z wyjątkiem eps, ponieważ mój sxs go nie ma), ale nadal nic się nie dzieje, pompa paliwa się nie włącza ani żaden inny dźwięk, tylko przekaźnik podwozia klika
Jak przetestować ECU? Nie znam nikogo z RZR z 2011 roku, żeby zamienić go na test
Czy ktoś jest gotów przetestować mój ECU w swojej maszynie, jeśli go wyślę
Dzięki za pomoc
 
Ponieważ nie masz EPS, wyciągnij przekaźnik i zamień go na przekaźnik pompy paliwa.
Sprawdź ciągłość przewodu DG/YE między stykiem B4 w skrzynce bezpieczników a gniazdem 19 we wtyczce ECU. (obwód masy cewki przekaźnika pompy paliwa)
 
Discussion starter · #30 ·
Ok, podsumujmy sytuację. Nie mam nawet przekaźnika EPS i okablowania dla niego na wyprowadzeniu pinów dla EPS. Na przekaźniku pompy paliwa jest już przekaźnik. Numery na nim są takie same jak na innych przekaźnikach. Załączyłem zdjęcie mojego okablowania. Z tyłu mam 2 bezpieczniki i cztery przewody oraz bezpiecznik kwadratowy 20A
671994
671995
671996
671997
 
Rozwiązywanie problemów z brakiem cyklu pompy paliwa po przekręceniu kluczyka w pozycję włączoną: Czy przetestowałeś wszystkie przekaźniki na stole probierczym? Ścieżka uziemienia dla przekaźnika pompy paliwa przez ECU prowadzi do gniazda 50, 51 lub 52 (nie wiem, które jest dla przekaźnika pompy). Sprawdź wszystkie trzy gniazda pod kątem ciągłości do masy.
 
Discussion starter · #33 ·
Przewód był 12V+ na biało-pomarańczowym przewodzie, który był podłączony do masy. Kiedy zaczęła się cała ta awaria, wszystkie sprawdzenia, które zamieściłeś, są w porządku w odniesieniu do ścieżki masy do ECU. Wszystkie (50,51,52) mają ciągłość do masy.
Nadal nic się nie dzieje, gdy dostarczę 12V do pompy paliwa lub wentylatora, włączą się. Dla mnie wygląda na to, że przekaźnikom brakuje masy, chyba że ECU dostarczy masę w razie potrzeby, jeśli tak, to może ECU jest uszkodzone.
Czy można wykonać jakiś test na ECU do testowania?
Czy ktoś jest chętny przetestować moje ECU na swoim urządzeniu? Spróbuj uniknąć zbędnych wydatków, wolę przeznaczyć pieniądze na ulepszenia, jedyne czego nie jestem pewien to dioda, czy jest dobra czy nie.
 
Przewód OG/WH zasila przełącznik wciągarki i zapalniczkę.
Jedyną rzeczą, na którą POWINNO mieć wpływ zwarcie do masy, byłoby przepalenie się bezpiecznika akcesoriów.
Kiedy sprawdzałeś "ścieżkę masy do ecu wszystkie (50,51,52)", sprawdzałeś do ramy czy do ujemnego zacisku akumulatora?
 
Czy ciągłość jest dobra od ramy do ujemnego zacisku akumulatora?
 
Sprawdź ciągłość obwodów CAN High i CAN Low.
Can High: Żółty przewód, styk prędkościomierza 1, styk diagnostyczny H i gniazdo ECU 36
Can Low: Ciemnozielony przewód, styk prędkościomierza 2, styk diagnostyczny G i gniazdo ECU 48
Można również sprawdzić styki prędkościomierza 3, 4 i 5 pod kątem zasilania i masy.
Brak zagiętych pinów na ECU lub prędkościomierzu?

Image


Jaki kolor ma ten przewód i dokąd prowadzi?

Image
 
(Mogę założyć, że złącze widełkowe na zdjęciu nr 3 jest do gniazda 12 V)
Powinien być pomarańczowo-biały przewód i brązowy przewód.
Image
 
Discussion starter · #40 ·
Sprawdź ciągłość obwodów CAN High i CAN Low.
Can High: Żółty przewód, styk prędkościomierza 1, styk diagnostyczny H i gniazdo ECU 36
Can Low: Ciemnozielony przewód, styk prędkościomierza 2, styk diagnostyczny G i gniazdo ECU 48
Możesz również sprawdzić styki prędkościomierza 3, 4 i 5 pod kątem zasilania i masy.
Brak zagiętych pinów na ECU lub prędkościomierzu?

View attachment 672253

Jaki kolor ma ten przewód i dokąd prowadzi?

View attachment 672257
ma kolor pomarańczowo-biały i jest przeznaczony do akcesoriów, osobny bezpiecznik
 
21 - 40 of 54 Posts