Ik merkte dat je een paar goede adviezen had voor mensen die proberen hun ride command-software bij te werken, dus ik wilde mijn problemen met je bespreken om te zien wat je denkt.
Ik heb net een nieuwe, 2022 RzR XP Pro Ultimate gekocht (letterlijk gisteren opgehaald om mijn oudere 900 Trail te vervangen). Het eerste wat ik wilde doen was de ride command updaten, want die van mij heeft niet de wifi-optie (de update van oktober 2020). Elke keer als ik de update probeer uit te voeren, krijg ik dezelfde foutmelding: Update mislukt - ongeldig bestandstype.
Hier zijn de stappen die ik heb genomen om dit probleem op te lossen (nadat ik de klantenservice van Polaris heb gebeld, die me alleen vertelde een soft reset uit te voeren en het opnieuw te proberen).
1. Ik heb drie verschillende USB's gebruikt met een grootte van 8 GB tot 114 GB
2. Ik heb beide formaten geprobeerd die ze aanbevelen (FAT32 en exFAT)
3. Ik heb geprobeerd oudere updates te pakken (oktober 2020 en april 2021) en dacht misschien dat ik in volgorde moest gaan
4. Ik heb alle USB's opnieuw geformatteerd en ervoor gezorgd dat het ride command-bestand het enige bestand op de drive is
5. Ik heb mijn kaarten kunnen updaten met dezelfde USB - dat werkte de eerste keer prima. Ik draaide me toen om, pakte het ride command-updatebestand opnieuw en kreeg nog steeds dezelfde foutmelding (ongeldig bestandstype).
6. Ik heb de bestanden gedownload via wifi en via een bekabelde verbinding om ervoor te zorgen dat het bestand niet beschadigd raakt tijdens het downloadproces
Op dit moment heb ik alles uitgeput wat ik me kan voorstellen om een update op mijn systeem te krijgen. Ik wil de update heel graag hebben, want deze bevat wifi-mogelijkheden, evenals bugfixes en andere verbeteringen (zoals de groepsritverbeteringen).
Heeft u aanbevelingen of moet ik het gewoon terugbrengen naar mijn dealer (een uur verderop, trouwens) en hen de update in hun werkplaats laten uitvoeren?
Bedankt voor je hulp!
John