Er is een vergelijkbare thread van jaren geleden en iemand vermeldde dat er veel is veranderd, dus ik dacht dat ik er een nieuwe zou beginnen.
Ik ben mijn 24 XP Sport aan het bouwen als een crawler. Ik vind het leuk om langzaam te bewegen en te klimmen, niet echt om er met een alles-of-niets-mentaliteit tegenaan te gaan. Ik ben geen expert crawler. Vrij nieuw in als hobby. Helaas kan ik nergens vinden waar je vaardigheid kunt kopen, dus ik werk aan de RZR terwijl ik leer waarom dingen waarvan ik dacht dat ze zouden werken, dat niet doen en dingen die een slecht idee lijken, soms goed zijn.
Een paar keer buiten geweest. Eén keer standaard, één keer op 32s. Mijn grootste 2 problemen waren dat ik met mijn buik of draagarmen op rotsrichels kwam en het gevoel had dat ik iets sneller moest gaan dan ik zou willen om een goede rieminschakeling te krijgen. Dus ik heb de draagarmen geüpgraded met SATV high clearance en ben verder gegaan en heb de radius- en A-armen verstevigd met SATV high clearance opties. Ik heb de 4” 30% reductie portaalkit geïnstalleerd terwijl ik bezig was om een mooie langzame crawl te krijgen. Ik ben best tevreden met hoe het tot nu toe gaat.
Ik heb RINO 2.0 voorassen op een UPS-truck ergens op dit moment.
Van hieruit ben ik van plan om kogelgewrichten en spoorstangen te upgraden, dan 35” Roxzilla standaard compound of misschien een andere set terrabites. (Ik rijd op onderhouden grindwegen en wil geen plakkerige banden verslijten tijdens avondcruises).
Van daaruit en niet per se in deze volgorde denk ik
Skid plate
Frame verstevigingen
Kooi
Rock sliders
Ik heb al een 4500lb lier die ik van mijn ranger heb verplaatst en draag 50’ extra lijn, boomredding en 2 katrollen om de lijn om te leiden. Ik heb ook een goedkope dopsleutel- en moerenset gekocht om in de doos te laten liggen die ik tot nu toe heb gebruikt om al het werk te doen, alleen om er zeker van te zijn dat ik op de trail kan doen wat nodig is.
Op zoek naar tips of advies over dingen die ik misschien over het hoofd heb gezien of wil vermijden. Ik ben geen full send type guy. Soms gaan dingen kapot en het hoort bij het spel. Maar ik wil het liever goed bouwen en goed behandelen, zodat zuurverdiend geld in verbeteringen gaat in plaats van reparaties.
Ik zag een bericht in de andere thread waarin veren werden genoemd. Is er met alles wat er is een bepaalde richting om op te gaan die beter geschikt is voor de toepassing of zullen de resultaten vergelijkbaar zijn? Veel threads over veren, Shock Therapy, Zbros, etc. lijken de toepassing echter niet echt te beperken.
Waardeer alle tips en adviezen. Zelfs links naar andere relevante threads die ik heb gemist.
Ik ben mijn 24 XP Sport aan het bouwen als een crawler. Ik vind het leuk om langzaam te bewegen en te klimmen, niet echt om er met een alles-of-niets-mentaliteit tegenaan te gaan. Ik ben geen expert crawler. Vrij nieuw in als hobby. Helaas kan ik nergens vinden waar je vaardigheid kunt kopen, dus ik werk aan de RZR terwijl ik leer waarom dingen waarvan ik dacht dat ze zouden werken, dat niet doen en dingen die een slecht idee lijken, soms goed zijn.
Een paar keer buiten geweest. Eén keer standaard, één keer op 32s. Mijn grootste 2 problemen waren dat ik met mijn buik of draagarmen op rotsrichels kwam en het gevoel had dat ik iets sneller moest gaan dan ik zou willen om een goede rieminschakeling te krijgen. Dus ik heb de draagarmen geüpgraded met SATV high clearance en ben verder gegaan en heb de radius- en A-armen verstevigd met SATV high clearance opties. Ik heb de 4” 30% reductie portaalkit geïnstalleerd terwijl ik bezig was om een mooie langzame crawl te krijgen. Ik ben best tevreden met hoe het tot nu toe gaat.
Ik heb RINO 2.0 voorassen op een UPS-truck ergens op dit moment.
Van hieruit ben ik van plan om kogelgewrichten en spoorstangen te upgraden, dan 35” Roxzilla standaard compound of misschien een andere set terrabites. (Ik rijd op onderhouden grindwegen en wil geen plakkerige banden verslijten tijdens avondcruises).
Van daaruit en niet per se in deze volgorde denk ik
Skid plate
Frame verstevigingen
Kooi
Rock sliders
Ik heb al een 4500lb lier die ik van mijn ranger heb verplaatst en draag 50’ extra lijn, boomredding en 2 katrollen om de lijn om te leiden. Ik heb ook een goedkope dopsleutel- en moerenset gekocht om in de doos te laten liggen die ik tot nu toe heb gebruikt om al het werk te doen, alleen om er zeker van te zijn dat ik op de trail kan doen wat nodig is.
Op zoek naar tips of advies over dingen die ik misschien over het hoofd heb gezien of wil vermijden. Ik ben geen full send type guy. Soms gaan dingen kapot en het hoort bij het spel. Maar ik wil het liever goed bouwen en goed behandelen, zodat zuurverdiend geld in verbeteringen gaat in plaats van reparaties.
Ik zag een bericht in de andere thread waarin veren werden genoemd. Is er met alles wat er is een bepaalde richting om op te gaan die beter geschikt is voor de toepassing of zullen de resultaten vergelijkbaar zijn? Veel threads over veren, Shock Therapy, Zbros, etc. lijken de toepassing echter niet echt te beperken.
Waardeer alle tips en adviezen. Zelfs links naar andere relevante threads die ik heb gemist.