Polaris RZR Forum - RZR Forums.net banner

Bob T kaarten voor de ritopdracht

38K views 29 replies 14 participants last post by  Ryno06  
#1 ·
Ik vraag me af of iemand geprobeerd heeft om de Bob T outlaw kaarten te downloaden in de ride command. Ik wist niet zeker of het compatibel was. Ik weet dat ze gemaakt zijn voor de Garmin, maar het zou geweldig zijn als er een manier is om ze in de ride command GPS te downloaden.
Alle info hierover wordt gewaardeerd.

#3 ·
Dank u, meneer. Wat is de beste GPS om dan te kopen voor de kaarten? Ik hoef het alleen maar te weten, want ik koop er zeker een voor hen. Slechts 148 mijl gereden en wil de andere 800+ verkennen.

#22 ·
Dank u, meneer. Wat is de beste GPS om dan kaarten te kopen? Ik hoef het alleen maar te weten, want ik koop er zeker een voor hen. Slechts 148 mijl gereden en wil de andere 800+ verkennen
Ik dacht dat ik het daar zou gooien dat ik de tabletroute overwoog, maar uiteindelijk koos ik voor de Garmin Zumo 395, zodat ik me geen zorgen hoefde te maken dat hij nat of modderig zou worden. Het beste eraan was dat hij werd geleverd met alle hardware om hem rechtstreeks in het elektrische systeem te bedraden.

Nu hoef ik alleen nog maar uit te zoeken waar ik de outlaw-kaarten kan krijgen en dan ben ik klaar om te gaan.

Verzonden vanaf mijn SAMSUNG-SM-N920A met Tapatalk

#5 ·
Jw als je ze in een 7 inch display garmin gps zou kunnen plaatsen die voor een auto is gebouwd. Dacht erover om mijn onderste telefoonbox eruit te halen en deze te vervangen door een 7" display. Maar weet niet zeker of je routes compatibel zijn met zoiets

#7 ·
Ik heb ooit een nuvi gehad (samen met handheld garmins) en mijn 7-inch Samsung tab met orux en bobT maps werkt gewoon beter. Ik heb de mijne beneden op de voorkant van de opbergdoos gemonteerd. Het is de meest beschermde plek tegen water en modder en zit niet recht in mijn gezicht (zoals als ik hem bovenop de rolkooi zou monteren).

#8 ·
Omhoog. Heeft iemand al bedacht hoe je BobT's kaarten op de Ride Command kunt krijgen? Vooral om de Outlaw-trailkaarten toe te voegen.

We hebben een tablet met de kaarten, maar het zou fijn zijn om ze ook in de ingebouwde unit te hebben.

Bedankt!

#9 ·
Ja en nee, ik gebruik de VVmapping-kaarten voor Wisconsin in Garmin Basecamp en ik kan ritten plannen en ze downloaden naar de Ride Command. VVmapping "zou" ze als een gpx-bestand moeten kunnen opslaan, maar om de een of andere reden werken ze niet met de Ride Command. Ik gebruik de gps visualizer en converteer ze naar gpx (van gpx) en om de een of andere reden downloaden ze prima. Ik wou dat ik alle trails naar de Ride Command kon downloaden, maar dat kon ik alleen doen als ik elke trail als een rit markeerde en ze dan downloadde en dat zou de boel een beetje verwarren en "een rit volgen" zou niet werken omdat ik al een rit volg. Ik hoop dat het logisch was. Eigenlijk heeft het heel goed gewerkt, we plannen ritten door de week en plannen ze uit en downloaden ze dan. Een paar keer zijn we "van de rit" gegaan en het is voor zo'n korte periode dat het gewoon een beetje smaak aan de rit toevoegt. Ik heb een vriend die al zijn ritten bijhoudt op Garmin basecamp en we kunnen op deze manier geplande ritten en ritten heen en weer uitwisselen. Het is een gedoe en het kostte me een tijdje om het uit te zoeken, maar het is voorlopig werkbaar.

#10 ·
Ik heb overwogen om een Ride Command GPS toe te voegen, maar als je beperkt bent in de kaarten die je kunt toevoegen, moet ik misschien naar iets anders kijken.

Ik heb wat onderzoek gedaan naar de Ride Command, maar kan niet veel gedetailleerde informatie vinden over de GPS-functie. Weet iemand of er ergens een online handleiding is voor het GPS-gedeelte?

Welk GPS-bestandsformaat leest het? .GPX? .GPD? iets anders? Hoe zit het met .kmz-bestanden?

Is er een manier om de meer gedetailleerde 1:24.000 kaarten of satellietbeelden met hoge resolutie toe te voegen?

Ik heb de Android-app gebruikt en het is cool om andere mensen te volgen en zo, maar het toonde alleen de hoofdwegen en geen paden. Het is alsof we in de ruimte reden.

#11 ·
Voor zover ik weet zijn het alleen gpx-bestanden en dat is prima voor wat ik nodig heb. Geen satellietfoto's of gedetailleerde beelden met hoge resolutie, maar zoals ik al zei, voor wat ik nodig heb, is het prima. Als je er gewoon naar wilt kijken, kun je de gps-conversies gebruiken om het naar verschillende dingen te uploaden, zoals Google Earth, om het daar te bekijken.

#16 ·
Hebben jullie het over ride command op de machine of de telefoon-app? Ik had vvmapping en garmin met mijn 900 en vond het geweldig... maar mijn nieuwe 1000XP heeft het volledige ride command-systeem en ik zou graag vvmapping-kaarten op het scherm willen bekijken.

#17 ·
Ik zou ook meer willen weten over de ride command gps. Heb het op mijn turbo geĂŻnstalleerd, maar niet veel info over hoe kaarten te downloaden en dergelijke. Ook over het aansluiten van speakers geen info. Ik zou denken dat Polaris wil dat dit ding in elke RZR zit. Maar er is meer info nodig.

#20 ·
Ik zou ook meer willen weten over de ride command gps. Heb het geĂŻnstalleerd op mijn turbo, maar niet veel info over hoe kaarten te downloaden en dergelijke. Ook over het aansluiten van luidsprekers geen info. Ik zou denken dat Polaris dit ding in elke RZR wil hebben. Maar er is meer info nodig
Wat betreft het aansluiten van luidsprekers zou ik dit MBQuart-artikel en de forumthread "toevoegen aan ride command audio" aanbevelen.

Polaris heeft zeker niet veel info.

#21 · (Edited)
Heeft iemand ooit het daadwerkelijke gpx-bestand op een telefoon/tablet gevonden? Of is het geen gpx?

Ik heb een paar ritten van Royal Blue op mijn Galaxy Tab, maar geen manier om ze te uploaden naar de Polaris-website.

EDIT: Oké, mijn ritten worden niet naar hun site geüpload omdat mijn tablet alleen wifi heeft.
Ik heb een tijdelijke oplossing gevonden. Ik heb alle bestanden van mijn tablet naar mijn telefoon gekopieerd.

Werkt.

#25 ·
#29 ·
Ik kon Bobs gpx-bestand voor de North Cumberland trails vinden en ze op de ride command zetten. Het enige probleem is dat het de trails niet scheidt en ze allemaal groen maakt zonder trailnummers. Het werkte dit weekend, maar ik moet er mee blijven rommelen om te zien of ik ze individueel kan laten zien in plaats van ze allemaal als één trail.