Polaris RZR Forum - RZR Forums.net banner
2.6K views 28 replies 17 participants last post by  crabman  
#1 ·
Hallo allemaal, ik heb een 2011 rzr s en ik kan de noord-, zuid-, oost-, west- of buitentemperatuur niet aan de praat krijgen, de dealer vertelde me 3 rotaties met de klok mee 1 tegen de klok in om te resetten (gyro), is dit waar zo niet werkt, HELP thxs

#15 ·
Als ik het moest raden, handelt hij in andere dingen dan Polaris.....en hij heeft wat van zijn product gerookt!!!!:rofl3:

#16 ·
Zelfs als het een kompas had, als het geen vaste manier had om een geografische locatie in te voeren, zie ik het niet gebeuren. Heb je ooit een declinatie diagram gezien? Ik betwijfel ten zeerste of Polaris wil dat je met die invoer rommelt, laat staan hoe je het in de eerste plaats zou invoeren? Als je de declinatie voor je locatie niet kunt aanpassen, doe dan geen moeite, het is alleen voor de show... Volgende keer vertrouw je erop en raak je verdwaald.... Veel succes als het er een heeft, en laat het ons alsjeblieft weten... Zou het ook niet op de XP staan? Ik ben benieuwd...

#17 ·
Ik ben misschien geen slimme man. Een kompas zou van enig nut zijn als je een kaart had en een algemeen idee van waar je bent en waar je naartoe wilt, maar de buitentemperatuurmeting is een beetje vreemd. De machine heeft geen deuren of ramen, dus het is in feite de temperatuur die je omringt: als je het koud hebt, is het koud en als het warm is, heb je het warm. Het instrumentenpaneel kan daar niet bij helpen.