Polaris RZR Forum - RZR Forums.net banner

Przedni dyferencjał Xp

2.2K views 6 replies 5 participants last post by  Twiz28  
#1 ·
W ten weekend wysadziłem mój przedni dyferencjał. Znalazłem gościa w okolicy, który rozbiera na części RZR S z 2009 roku. Czy ktoś wie, czy przedni dyferencjał będzie pasował do RZR XP z 2011 roku? Numery części dla 09 to 1332803, a dla XP to 1332923. Wiem, że to różne numery, po prostu zastanawiałem się, czy ktoś ma więcej wiedzy do podzielenia się. Dzięki
 
#3 ·
Przedni dyferencjał XP jest z pewnością wytrzymalszy.
Nowe dyferencjały od 2011 roku mają większe łożysko i obudowę wału zębatego.
Używają również klatki cynkowej w RZR i klatki z kęsa w XP iirr.

Jeśli chodzi o dopasowanie, nie powinno być problemu.
Jest tu duży, szczegółowy wątek na temat zamiany nowych dyferencjałów na stare.
Jest to mylące w kwestii rozmiaru wału napędowego, ale iirr, ostateczny konsensus był taki, że są one albo dokładnie takie same, albo bardzo, bardzo nieznacznie różne. Niewystarczająco, aby miało to znaczenie.
Wspornik przekładni kierowniczej musi być nieco prześwitowany, aby pasował do nowych dyferencjałów.

Nie zrobiłem tej zamiany, po prostu pamiętam, co tu przeczytałem, ponieważ rozważałem nowy dyferencjał xp zamiast nośnika z kęsa.

jwir
 
#4 ·
Dzięki wszystkim za odpowiedź. Myślę, że po prostu kupię nowy. Rzeczy są tutaj w Alasce drogie. Najtańszy nowy przedni mechanizm różnicowy znalazłem w źródle internetowym polarispartshouse.com. Z jakiegoś powodu są one znacznie tańsze niż jakikolwiek lokalny sprzedawca lub inny sprzedawca internetowy, przynajmniej jeśli chodzi o mechanizm różnicowy.
 
#6 ·
Zepsułem to w weekend Memorial Day. Był idiota, który wracał w dół plaży, żeby spróbować wyprzedzić przypływ, żeby nie musiał spędzać nocy na kempingu. Jechał swoim nowiutkim Fordem F150 Raptor. Ciężarówką za około 60 tysięcy dolarów. No cóż, zasnął za kierownicą i skręcił w prawo z piasku i żwiru i wjechał sześćdziesiąt stóp w muliste błoto. Kiedy go znaleźliśmy, był nieprzytomny w swojej ciężarówce ze wszystkimi kręcącymi się oponami. Przypływ nadchodził szybko. Użyliśmy trzech xp 900 i dużej ciężarówki i próbowaliśmy go wyciągnąć. Wiedząc, że to nie jest dobre dla xp, mocno wciągnąłem i próbowałem wycofać. Połączenie gęstego, lepkiego błota i moich błotnych świateł tak bardzo obciążyło przedni mechanizm różnicowy, że rozerwało obudowę na trzy części. Próbowałem uratować ciężarówkę tego gościa.

Kiedy się nie udało, usiedliśmy z powrotem na plaży i obserwowaliśmy, jak ciężarówka zostaje pochłonięta przez przypływ. Po odpływie wezwaliśmy spycharkę D-8, żeby ją zabrała.

Powinienem był kazać temu facetowi kupić mi nowy mechanizm różnicowy, ale stracił ciężarówkę za 60 tysięcy dolarów, więc jestem pewien, że to odczuwa.