Polaris RZR Forum - RZR Forums.net banner

Pytanie Tree Kickers

7K views 8 replies 5 participants last post by  RZR4PlayTime  
#1 ·
Przyglądałem się ochraniaczom Off Road Beast do mojego turbo s 4. Czy ktoś ich używa i może mi powiedzieć, czy dobrze pasują i są trwałe?
 
#2 ·
Z powodu tego, że ORB całkowicie spartaczył naprawę gwarancyjną wahacza i nie naprawił tego, co było wygięte, a następnie Justin powiedział, że wyśle nam nowy wahacz i jeszcze tego nie zrobił (minęło może kilka miesięcy oczekiwania na nowy wahacz i łącznie prawdopodobnie około 5 miesięcy od wysłania wygiętego wahacza), nie polecałbym ich już do niczego. On nawet już nie odpowiada na nasze pytania dotyczące nowego wahacza.

Należy również pamiętać, że bardzo cenię jego produkty. Są tak mocne, że rozerwą twoją ramę, zanim zawieszenie pęknie. Jednak dopasowanie zawsze było okropne przy każdej instalacji, którą wykonaliśmy. Należy pamiętać, że ścigaliśmy się i jeździliśmy z nim przez lata i mieliśmy do niego duży szacunek i uważaliśmy go za przyjaciela. Wydaliśmy na niego również około 10 000 dolarów w ciągu tych lat.
 
#3 ·
Mam Turbo S 4 i, szczerze mówiąc, nie rozumiem, w jaki sposób ochraniacze na drzewa byłyby w ogóle przydatne dla kogokolwiek, kto go ma. Jeśli potrzebujesz ochraniacza, aby utrzymać drzewo z dala od klatki lub drzwi, to albo uderzyłeś w nie przednią oponą/zawieszeniem, albo na pewno uderzysz w nie tylną oponą/zawieszeniem. Czy chcesz je bardziej dla wyglądu? Nie chcę być negatywny. Po prostu nie znoszę widzieć, jak facet wydaje pieniądze na coś, co (moim zdaniem) nie przyniesie mu żadnych korzyści.
 
#7 ·
Mam Turbo S 4 i szczerze mówiąc, nie rozumiem, w jaki sposób ochraniacze na drzewa byłyby w ogóle przydatne dla kogokolwiek, kto go ma. Jeśli potrzebujesz ochraniacza, aby utrzymać drzewo z dala od klatki lub drzwi, to albo uderzyłeś w nie przednią oponą/zawieszeniem, albo na pewno uderzysz w nie tylną oponą/zawieszeniem.
Głównym celem jest jazda po zboczu na wąskim szlaku i zsuwanie się w dół, aby uniknąć przygniecenia do drzewa z drzewem między oponami, zwykle przy tylnej oponie.
 
#4 ·
Podoba mi się twoja szczera odpowiedź Crash, szkoda, że ORB poszło w tym kierunku, ponieważ znam kilku facetów, którzy przysięgają na swoje rzeczy. Ale dobrze też wiedzieć dla takich facetów jak ja i BamaBret, którzy mogą rozważać ich produkty.
 
#8 ·
Znam zamierzony cel tree kickerów. Powodem, dla którego je kwestionowałem, szczególnie w przypadku Turbo S, jest fakt, że zawieszenie/koła i opony wystają znacznie dalej niż nadwozie rzr. Nie wiedziałem, że BamaBret odnosił się do zestawu kickerów wykonanych specjalnie dla tej dodatkowej szerokości. Miałem w głowie normalny zestaw tree kickerów, do zwykłego samochodu o szerokości 64 cali, co byłoby bezużyteczne w Turbo S.