Polaris RZR Forum - RZR Forums.net banner

Polaris-problemen

5.8K views 31 replies 23 participants last post by  broccoli2  
#1 ·
Het is het proberen waard. Dit draadje is voor de leden die een plek nodig hebben om hun frustraties te uiten over de problemen die ze hebben ervaren of gelezen en het gevoel hebben dat Polaris fout zit, of zich moet inspannen, of "dit moet oplossen", of andere klachten die ze hebben, die afleiden van het onderwerp van andere draadjes. Dit is geenszins bedoeld om iemand eruit te pikken. Het gebeurt gewoon vaak genoeg dat er een plek zou moeten zijn, alleen voor de klachten over Polaris, de manier waarop ze producten produceren, de manier waarop ze zaken doen, garantie afhandelen, benodigde reparaties erkennen, enzovoort. Als Polaris dit forum daadwerkelijk leest, dan denk ik dat dit een geweldig hulpmiddel kan zijn om hen de boodschap te sturen. Ik betwijfel of ze elke post in elke draad lezen.

#2 ·
Ik zal de bal aan het rollen brengen. Polaris moet het probleem van de aandrijflijn, het geluid en de trillingen aanpakken. Ik heb een fortuin uitgegeven voor deze machine, alleen om reparaties te moeten uitvoeren die ze niet erkennen en die de dealer niet kan repareren.

#11 ·
snorkel van de fabriek om de sneeuw uit het luchtfilter te houden.. Moeren die de spin in de primaire, aandrijflijn vibratie, AWD-systeem niet altijd werken in 4wd en inschakelen wanneer het niet zou moeten, assen...... View attachment 94259

Verzonden vanaf mijn iPhone met de RZRForums.net mobiele app
Perfect!! Dit is precies wat we nodig hebben om de boodschap te verzenden. Veel informatie, foto's en video's om te bekijken. Het kan me niet schelen of het al 50 keer eerder is geplaatst, iedereen moet zijn eigen ervaringen delen. Dat is het onderwerp van dit draadje! Zelfs als het repetitief wordt, is het niet in ons voordeel om het allemaal te lezen, het is voor Polaris om te lezen en hopelijk verandering aan te brengen. Er is geen reden waarom ze niet dezelfde of betere kwaliteit kunnen hebben als Honda en Yamaha. Ze hebben ons immers allemaal verleid om minstens $ 20.000 uit te geven aan een speeltje. Als ze dat kunnen, zouden ze de middelen moeten hebben om hun product te verbeteren.

#7 ·
We hebben al een van deze threads. Het is te vinden op de Wildcat-forums. :rofl3::rofl3:

#14 ·
Het is het proberen waard. Dit draadje is voor de leden die een plek nodig hebben om stoom af te blazen over de problemen die ze hebben ervaren of over gelezen hebben en het gevoel hebben dat Polaris ongelijk heeft, of zich moet inspannen, of "dit moet oplossen", of andere klachten die ze hebben, die afleiden van het onderwerp van andere draadjes. Dit is geenszins bedoeld om iemand eruit te pikken. Het gebeurt gewoon vaak genoeg dat er een plek zou moeten zijn, alleen voor de klachten over Polaris, de manier waarop ze producten produceren, de manier waarop ze zaken doen, garantie afhandelen, benodigde reparaties erkennen, enzovoort. Als Polaris dit forum daadwerkelijk leest, dan heb ik het gevoel dat dit een geweldig hulpmiddel kan zijn om hen de boodschap te sturen. Ik betwijfel of ze elke post in elk draadje lezen. Dit is in feite een klachtenafdeling die we actief moeten houden met een heleboel klachten die ze gemakkelijk kunnen bekijken en waar ze zich bewust van kunnen zijn. Vertel ze wat je voelt en zeg alle anderen hetzelfde te doen. Als het een enorm draadje wordt, zal het voor hen moeilijk te missen zijn. Misschien worden sommige van deze problemen opgelost. Zoals ik al zei, het is het proberen waard.
Geweldig idee SR5.0, we kunnen alleen maar hopen dat het de aandacht van Polaris trekt.Mijn klacht zou gaan over de voorste aandrijflijn. Ik wou dat ik wat tijd had doorgebracht op een 900 om een vergelijking te hebben in het gevoel van de aandrijflijn.

#16 ·
Als jullie niet blij zijn met je Polaris, verkoop ze dan en ga verder. Ik persoonlijk ben dol op mijn XP1000, mijn oude XP900 en mijn oude 800S. Als Polaris nooit was opgestapt, zouden we allemaal nog steeds op Rhinos rondcruisen. Bedankt Polaris voor het lef om deze sport in een prestatiegerichte richting te bewegen.

#17 ·
Dus ik heb een van de eerste XP1K's. Ik wilde graag de mijne hebben nadat ik een van de eerste XP 900's had gehad en er dol op was. Ja, de mijne had ook de aandrijflijn-vibratie. Via dit forum kreeg ik de informatie over het servicebulletin en deelde deze met mijn dealer. Na de rephase voelde ik de vibratie na een paar uitstapjes terugkeren. Ze hebben toen de hele aandrijflijn vervangen en sindsdien is hij perfect. Ik ben dol op mijn 1000.... Ik geloof dat ze een servicebulletin hebben uitgebracht om het riemprobleem op de 1K4 aan te pakken en hebben samengewerkt met degenen die schokproblemen etc. hadden...

#19 ·
Geluid van de aandrijflijn !!! Trans lekt, veel kleine dingen. Geweldig concept, maar ze moeten dit probleem met de aandrijflijn oplossen. Ik vraag niet dat dit ding om de maan draait, maar gewoon met 50 mph over de weg cruist en niet klinkt alsof ik een slinger bierblikjes achter me aan sleep. De meesten van ons hebben de eerste paar maanden van deze release een premium prijs betaald, de volle retailprijs, take it or leave it. Ik denk dat we twee keer genaaid zijn, wie zou dat niet leuk vinden?

#24 ·
Geluid van de aandrijflijn !!! Trans lekt, veel kleine dingen. Geweldig concept, maar ze moeten dit aandrijflijnprobleem oplossen. Ik vraag niet dat dit ding om de maan draait, maar gewoon met 50 mph over de weg rijdt en niet klinkt alsof ik een touw van bierblikjes achter me aan sleep. De meesten van ons hebben de eerste paar maanden van deze release een premium prijs betaald, de volledige retailprijs, take it or leave it. Ik denk dat we twee keer genaaid zijn, wie zou dat niet leuk vinden?
66 Stingray, is uw dealer niet bereid om te herformuleren of te vervangen? De mijne aarzelde niet eens... Dus ik ben benieuwd?

#27 ·
Ik denk dat ik me gelukkig moet prijzen. De mijne heeft geen problemen en is een beest. Ik ben blij met de mijne. Ruil ze voor een blik ham of wilde troep. Blaas dan hun forum op met klachten, want je zult meer hebben om over te klagen, dat garandeer ik je.

#28 ·
De servicemonteur van de dealer heeft de achterste aandrijfas en het lager vervangen, ze zijn het erover eens dat het lawaai maakt, maar ze weten niet wat het lawaai weg zal laten gaan, alle oplossingen die er zijn lijken niet voor iedereen te werken, sommigen zeggen dat ze na de fase nog steeds het lawaai plus trillingen hebben