Polaris RZR Forum - RZR Forums.net banner

Brak dat dostawy turbosprężarek. Coś wydaje się dziwne.

9K views 82 replies 33 participants last post by  kmzeidler  
#1 ·
Mam nadzieję, że ktoś ma jakieś pojęcie. Poszedłem do dealera, aby sprawdzić dostępność turbosprężarki i wszystkie samochody z turbosprężarką nie mają teraz dat wysyłki. Sprawdziłem innego dealera i to samo. Myślę, że zobaczymy jakąś zmianę. Wyjaśniłoby to również wysokie rabaty i krótki cykl życia białych i czerwonych. Może nowa karoseria lub model z naprawami sprzęgieł i przegrzewania.
 
#4 ·
Zgaduję, że zobaczymy zmianę nadwozia na tworzywa sztuczne i wnętrze w stylu General Style. To tylko przypuszczenie, ale to całkiem fajny design. Jeśli tak się stanie, znowu zmienię samochód, więc w sumie mam nadzieję, że tak się nie stanie, lol.
 
#5 ·
Odważyłbym się powiedzieć, że ma to związek z nakazami sprzedaży "STOP", które rząd na nich nałożył. Nie można wysłać czegoś, czego nie można sprzedać.
 
#9 ·
Miałem zamiar pozbyć się mojego xp4 1000 na model turbo kilka tygodni temu. Dealer powiedział mi, żebym jeszcze trochę poczekał. Coś podejrzanego, kiedy odwodzą cię od sprzedaży. Nie miał żadnych na sprzedaż i też cierpliwie czekał. Hmmmmmm
 
#11 ·
Nie sądziłem, że stanie się to tak szybko, chyba że wszystkie problemy i negatywne doniesienia prasowe przyspieszyły tę datę. Wydaje się, że w Utah jest ich mnóstwo, zarówno 2-, jak i 4-osobowych. Uważam, że rok 2018 przyniesie duże zmiany, ponieważ rok 2017 może być wczesnym wydaniem ze zaktualizowanym wentylatorem, programowaniem ECU i rozwiązaniem problemów ze sprzęgłem.
 
#21 ·
Mam tylko nadzieję, że pojawi się z dyferencjałem, który nie robi dużo hałasu, abym mógł przejść na lepszy dyferencjał. Aktualizacja sprzęgła byłaby również miła, chociaż moje jak dotąd wydaje się działać dobrze.
 
#22 ·
Nie zapomnijcie również o nowych, wysokich cenach, które pojawią się wraz z tymi nowymi przejażdżkami...
 
#24 ·
Nie zapomnij o nowych wysokich cenach, które pojawią się wraz z tymi nowymi przejażdżkami...
Przy całej budowie turbo, którą zrobił Polaris i rzekomym R&D, wątpię, żeby coś niezwykłego się pojawiło. Jeśli tak, to czy będzie to mnóstwo nowych awarii, a obecne zostaną naprawione. Nie nienawidzę i kocham mojego RZR, ale muszą się ogarnąć!!!
Bingo chłopaki. Właśnie o tym myślałem. Chcesz jeździć diabłem, którego znasz, czy diabłem, którego nie znasz. Myślę, że pytanie za milion dolarów brzmi: Czy zaoszczędzić 5 tysięcy i kupić 2016 XPT i naprawić rzeczy, które WY uznaliście za złe, czy zaryzykować na 17 i być królikiem doświadczalnym. Wiem, że nie jestem na tyle obeznany, żeby rozwiązywać problemy tak jak wy.

To właśnie mnie naprawdę denerwuje. Dlaczego Polaris NIE SŁUCHA swoich CENNYCH klientów i naprawia te drogie maszyny tak szybko, jak to możliwe, bezpłatnie.

Umieszczenie zestawu wentylatora tylko w tych, które weszły w tryb awaryjny w ciągu pierwszych 6 miesięcy, jest po prostu tanie. Każdy, kto wydał ponad 20 DUŻYCH, powinien natychmiast zainstalować cholerny zestaw.

Więc co zrobilibyście
 
#23 ·
Przy całym tym turbo, które zrobił Polaris i rzekomym RnD, wątpię, by miało się pojawić coś niezwykłego. Jeśli tak, to czy będzie to seria nowych awarii, a obecne zostaną naprawione? Nie nienawidzę i uwielbiam mojego RZR, ale muszą się ogarnąć!!!
 
#27 ·
Postawiłbym na turbo z 2017 roku. Zdecydowałem się to zrobić i jeśli '17 się powtórzy, to po prostu zobaczę, co dalej. Jestem zadowolony ze swojego 2015 i wciąż mogę założyć do niego turbo. Jak dotąd działa bezproblemowo. Niestety na forach najpierw usłyszysz o złych rzeczach, a dopiero potem o dobrych. Niektóre informacje, które musisz rozważyć, to błąd użytkownika czy awaria maszyny. Są tu ludzie, którzy nigdy nie będą zadowoleni. Jeśli ugryziesz się w język teraz, to jest wystarczająco dużo informacji i godnych zaufania ludzi, którzy pomogą ci ruszyć, jeśli zajdzie taka potrzeba. To jedna z tych rzeczy, na które możesz czekać, a wiele zabawy cię ominie. Ja już jeden mam, więc łatwiej jest czekać na coś lepszego.
 
#29 ·
Trzymałbym się wersji turbo z 2017 roku. Zdecydowałem się na to i jeśli 17 będzie powtórką, to po prostu zobaczę, co dalej. Jestem zadowolony ze swojego 2015 i wciąż mogę założyć do niego turbo. Jak dotąd nie było z nim żadnych problemów. Niestety na forach najpierw słychać o złych rzeczach, a dopiero potem o dobrych. Część informacji, które trzeba wziąć pod uwagę, to błąd użytkownika lub awaria maszyny. Są tu ludzie, którzy nigdy nie będą zadowoleni. Jeśli podejmiesz decyzję teraz, to jest wystarczająco dużo informacji i godnych zaufania ludzi, którzy pomogą ci ruszyć, jeśli zajdzie taka potrzeba. To jedna z tych rzeczy, na które można czekać, a ominie cię dużo zabawy. Ja już jeden mam, więc łatwiej jest czekać na coś lepszego.
Dobra rada. Jeśli nie zajmą się przynajmniej problemem przegrzewania, to prawdopodobnie odwrócę się od Polarisa i pójdę w innym kierunku. Chciałbym zobaczyć od nich większe wsparcie. Rozumiem cię, większość właścicieli bezproblemowych jeździ, a nie siedzi przy komputerach. Tak wiele z tego, co tu czytasz, pochodzi od mniejszości. Wsparcie i pomoc tutaj są naprawdę niesamowite. Nie tracę wiele zabawy, mam fajny motocykl crossowy i skuter wodny. Po prostu uwielbiam zabawki, a te razory wydają się niesamowite, gdy działają. Dzięki za odpowiedź! Szczęśliwych tras dla ciebie i twoich bliskich!!
 
#30 ·
Nadal jestem zadowolony ze swojego XP1000 z 14', więc nie mam nic przeciwko czekaniu na RZR z 2017, a nawet 2018 roku. Chciałbym zobaczyć deskę rozdzielczą w stylu General w ofercie RZR. YXZ, XP Turbo i Turbo Can-Am przeszły mi przez myśl więcej niż raz, ale trudno pokonać napęd na wszystkie koła Polaris w mojej aplikacji, więc zawsze wracam do Polaris.
 
#31 ·
Dostałem to dzisiaj w e-mailu:

RZR XP® Turbo EPS 2016 ma 144 KM i został zbudowany, aby przenieść ekstremalne osiągi na nowy poziom. Zabierz swój do domu z rabatem w wysokości 2000 $ – ale nie zwlekaj, ponieważ ta specjalna oferta kończy się 30 kwietnia.
 
#33 ·
Dostałem to dzisiaj w e-mailu:

Model 2016 RZR XP® Turbo EPS jest wyposażony w 144 KM i został zbudowany, aby przenieść ekstremalne osiągi na nowy poziom. Zabierz swój do domu z rabatem w wysokości 2000 $ – ale nie zwlekaj, ponieważ ta specjalna oferta kończy się 30 kwietnia.
Jestem ciekaw, dlaczego w ogóle muszą udzielać rabatu na tę maszynę. Widzę je wszędzie w północnej Nevadzie, w rzeczywistości znam dwa XPT 4, które zostały tu kupione w zeszłym tygodniu. Może jest ich nadmiar, którego nie można przenieść gdzie indziej w USA. Wydaje mi się, że Polaris miał w zwyczaju udzielać rabatów na obecne maszyny tuż przed wydaniem nowej maszyny (widziałem to z rzr 800 i ranger 800). Mówiłem to już wcześniej, Polaris zawsze miał 3-letni cykl przeprojektowywania z rzr. Nie sądzę, żeby zrobili coś radykalnie innego, ale widzę, jak pożyczają zestaw wskaźników General wraz z kilkoma ulepszeniami kosmetycznymi tu i ówdzie. W sobotę byłem z 2 nowymi xpt 4 i 1. generacji '14 xp 4 1000 i wizualnie nie ma dużej różnicy, więc może czas. Myślę, że dowiemy się tego lata.