Polaris RZR Forum - RZR Forums.net banner

Pomoc z kodem 84 2 i skaczącym prędkościomierzem

50K views 11 replies 5 participants last post by  Dman1418  
#1 · (Edited)
Nie jestem do końca pewien, co się dzieje.

Byłem na szlaku kilka tygodni temu i zapaliła się kontrolka kierownicy i kod, a wspomaganie kierownicy działało przerywanie i nie przechodziło całkowicie w tryb awaryjny, ale wahało się przy początkowym przyspieszaniu. Mój prędkościomierz również skakał losowo, jakby wskakiwał na 45 mph, gdy jadę 20 i wracał w dół.

Ktoś w naszej grupie wspomniał, że miał ten problem tuż przed awarią ich VR, więc miałem jeden przy sobie - wymieniłem go na szlaku i wydaje się, że utrzymuje się w okolicach 14,1 lub w pobliżu na biegu jałowym. Nie wyświetlił zbyt wielu kodów przez resztę dnia, ale prędkościomierz nadal dziwnie skakał i od czasu do czasu był powolny przy ruszaniu.

Wróciłem do domu, podłączyłem mój dynojet i przypadkowo wyświetlił kod i odczytał 84 / 2.

Przez większość czasu kody zwykle nie są włączone - i mogę jeździć, ale nadal waha się przy początkowym przyspieszaniu. Myślałem, że czytałem, że może to być czujnik prędkości i przeszedłem przez dużą kałużę po tej stronie, więc go wyciągnąłem - nie widziałem żadnej wilgoci, ale zostawiłem go do wyschnięcia na słońcu przez cały dzień i włożyłem tam trochę smaru dielektrycznego, ale tak naprawdę nie pomogło.

Jakieś sugestie?
 
#3 ·
Istnieją 2 powody, dla których ten kod może wystąpić. 1. Czujnik VR ma magnes na końcu i może zbierać metalowe zanieczyszczenia ze zwykłego zużycia w skrzyni biegów. To zakłóci sygnał. 2. Przewody prowadzące do czujnika są przerwane tuż przy złączu wewnątrz izolacji. Aby sprawdzić przewody, delikatnie pociągnij za przewody tuż przy wejściu do złącza czujnika prędkości i sprawdź, czy się rozciągają. W celu naprawy zalecam wyjęcie czujnika i wyczyszczenie go, a jeśli nadal występują problemy, może być potrzebny nowy wiązka przewodów do czujnika. Jeśli potrzebujesz wiązki naprawczej, oferujemy je tutaj https://otbpowersports.com/product/otb-pol-spd-09-14/
 
#4 ·
Istnieją 2 powody, dla których ten kod może wystąpić. 1. Czujnik VR ma magnes na końcu i może zbierać metalowe zanieczyszczenia ze zwykłego zużycia w skrzyni biegów. To zakłóci sygnał. 2. Przewody prowadzące do czujnika są przerwane tuż przy złączu w izolacji. Aby sprawdzić przewody, delikatnie pociągnij za przewody tuż przy wejściu do złącza czujnika prędkości i sprawdź, czy się rozciągają. W celu naprawy zalecam wyjęcie czujnika i wyczyszczenie go, a jeśli nadal występują problemy, może być potrzebny nowy wiązka przewodów do czujnika. Jeśli potrzebujesz wiązki naprawczej, oferujemy je tutaj https://otbpowersports.com/product/otb-pol-spd-09-14/
już wyciągnąłem czujnik i wyczyściłem go, ale sprawdzę wiązkę przewodów, czy mogę tam coś dziwnego zobaczyć....dzięki!
 
#5 ·
Po zakupie nowego czujnika, który nie działał, i zakupie wiązki przewodów, która również nie działała, w końcu znalazłem przyczynę po zabraniu do drugiego dealera... płyty związane z akcją serwisową wokół skrzyni uderzały w przewód czujnika prędkości wyżej za nimi i przetarły zewnętrzną warstwę, powodując zwarcie do płyty... zaklejone taśmą i przesunięte z drogi i znowu działa normalnie... co za kolosalny ból głowy.
 
#7 ·
po zakupie nowego czujnika, który nie działał, i zakupie wiązki przewodów, która nie działała, w końcu znaleziono go po zabraniu do drugiego dealera....płytki przywoławcze wokół łóżka uderzały w przewód czujnika prędkości wyżej za nimi i przetarły się przez zewnętrzną warstwę, powodując zwarcie do płyty....zaklejone taśmą i przesunięte z drogi i znów działa normalnie...co za kolosalny ból głowy
 
#8 ·
Mam te same problemy. Wymieniłem czujnik prędkości i licznik prędkości i nadal nie działa, ale nie mogę znaleźć usterki w okablowaniu. Zastanawiam się tylko, co masz na myśli mówiąc o tabliczce informacyjnej, dzięki.
 
#11 ·
Ok, więc właśnie miałem ten problem w 2020 razer 570
Po przejściu przez czujnik prędkości itp. Tutaj zamierzam cię wysłać, aby naprawić ten problem.... strona kierowcy złącze ecu strona pasażera wiązka przewodów rozdziela się i idzie w trzech kierunkach.... ociera się o ramę...to uziemiło przewód sygnałowy,,, Miałem również wentylator stale włączony, trzy przewody zostały dotknięte po naprawie przewodów i zabezpieczeniu przewodów...
Puf naprawiony
 
#12 ·
Nie jestem do końca pewien, co się dzieje.

Byłem na szlaku kilka tygodni temu i zapaliła się kontrolka wspomagania kierownicy i kod, a wspomaganie kierownicy działało przerywanie i nie przechodziło całkowicie w tryb awaryjny, ale wahało się przy początkowym przyspieszaniu. Mój prędkościomierz również skakał losowo, jakby wchodził na 45 mil na godzinę, kiedy jadę 20 i wracał w dół.

Ktoś z naszej grupy wspomniał, że miał ten problem tuż przed awarią ich VR, więc miałem jeden przy sobie - wymieniłem go na szlaku i wydaje się, że utrzymuje się w okolicach 14,1 lub w spoczynku. Nie wyświetlił zbyt wielu kodów przez resztę dnia, ale prędkościomierz nadal dziwnie skakał i od czasu do czasu był powolny przy starcie.

Wróciłem do domu, podłączyłem mój dynojet i przypadkowo wyświetlił kod i odczytał 84 / 2.

Przez większość czasu kody zwykle nie są włączone - i mogę jeździć, ale nadal waha się przy początkowym przyspieszaniu. Myślałem, że czytałem, że może to być czujnik prędkości i przeszedłem przez dużą kałużę po tej stronie, więc go wyciągnąłem - nie widziałem żadnej wilgoci, ale zostawiłem go do wyschnięcia na słońcu przez cały dzień i włożyłem tam trochę smaru dielektrycznego, ale tak naprawdę nie pomogło.

Jakieś sugestie?
Właśnie naprawiłem to w razer, odłącz ecu, poruszaj połączeniem po stronie pasażera, założę się, że tu przekaźniki rozmawiają.. drut wygląda jakby rozdzielał się w trzech kierunkach, stwierdziłem, że drut sygnałowy jest zwarty