Polaris RZR Forum - RZR Forums.net banner

Problem ze stopniem kompresji.

930 views 1 reply 2 participants last post by  roguedriver  
#1 ·
Mam przejechane około 300 mil na moim xp4 i kupiłem go z przebiegiem 94 mil. Nie mam gwarancji, ponieważ jest to model z 2012 roku. Ostatnio jechałem i maszyna zaczęła strzelać. Myślałem, że to świece, ale okazało się, że pasek na wlocie po prostu się urwał. Kiedy to się stało, wciągnąłem piasek, zgaduję, że przypaliłem cylinder. Zabrałem go do dealera, nie tego, od którego kupiłem, ponieważ kupiłem go prywatnie, powiedzieli mi, że gdyby to była ich maszyna, byliby wkurzeni i dzwoniliby do Polarisa. Kompresja wyniosła 175 i około 145 w drugim. Wydaje się, że działa dobrze. Powiedział mi, żebym jeździł nim, aż zacznie spalać olej, a potem założyć zestaw big bore. Jakie są wasze przemyślenia? Czy to strata czasu, żeby zadzwonić do Polarisa?
 
#2 ·
Nie otrzymasz żadnej pomocy od polaris, ponieważ nie ma na nią gwarancji i kupiłeś ją prywatnie. Możesz również wykonać test szczelności. Wolę to niż tylko test kompresji, ponieważ da ci więcej informacji o tym, co jest nie tak. Wszystko zależy od ciebie, co chcesz zrobić w tym momencie. Najpierw zrobiłbym test szczelności, żeby upewnić się, że to problem z pierścieniem/cylindrem, a nie z zaworem. Jeśli to cylinder/pierścienie, najtańszą opcją będzie czyszczenie cylindra z nowymi pierścieniami.