Polaris RZR Forum - RZR Forums.net banner

Zestaw API Turbo

23K views 49 replies 25 participants last post by  McLips  
#1 ·
Sprawdzałem filmy na Youtube i natknąłem się na to. Czy ktoś słyszał wcześniej o Alticity Performance? Wygląda na dość kompletny zestaw turbo.
 
#2 ·
Zdecydowanie nie jestem ekspertem od turbosprężarek, ale kilka miesięcy temu dostałem szansę przejechania się jednym z ich samochodów w St. Anthony. Byliśmy na Devil's Dune...w dużej misie, kiedy podjechali faceci z Alticity. Maszyna, którą prowadziłem, to 900 i krzyczała mocą. Zrobiłem kilka okrążeń wokół misy, a także przez środek i w górę najbardziej stromego odcinka...nigdy nie zbliżyłem się do braku mocy. Mogę sobie tylko wyobrazić, co ich turbosprężarka zrobiłaby w 1000.
 
#45 ·
Jest to porównywalne ze wszystkimi innymi zestawami turbo pod względem ceny i opcji. Po prostu nic o nich nie słyszałem.
Dzwoniłem ostatnio do Alba Racing. Używają turbosprężarki API w modelach 900 i 1000.
Uwielbiają swoje turbosprężarki. Nie muszą spędzać godzin na hamowni, strojąc utv przez wiele godzin. API stroi się samo. Powiedzieli, że nawet nie rozważą montażu turbosprężarki bez tłoków o niskim stopniu sprężania. Używają również K&T
 
#10 ·
API było w ten piątek na wojnach Side X Side w Dumont i ich samochód był bardzo szybki na 4-osobowym modelu Xp1k z 2014 roku, pokonywał samochód Boondocker. Oba samochody miały standardowe dolne części, samochód BD ma korbowody. Samochód API odjechał nim pod górę. Po rozmowie z BD i API na temat ich zestawów, oba wyglądały dobrze, ale ludzie z API powiedzieli: oto kluczyki, jedź nim ze swoją dziewczyną, weź go! WOW Nie znali nas nawet. Po prostu odpowiedzieli na wszystkie moje pytania i powiedzieli: Jedź nim! To było niesamowite, sposób, w jaki sprzęgło i moc były tak precyzyjne, że na pewno wezmę ich pod uwagę dla wszystkich moich potrzeb związanych ze sprzęgłem i turbosprężarką do mojego XP1K-4 z 2015 roku. Co za miła grupa porządnych ludzi! Dziękuję API.

:clap:
Bardzo fajnie z ich strony!!
 
#17 ·
To zdecydowanie zestaw turbo, na który warto zwrócić uwagę. Wydaje się, że używa wysokiej jakości części, a fakt, że używają samodzielnego kontrolera AEM Infinity 8 w porównaniu do tych piggy backów, to ogromny plus. Jednym z powodów, dla których nie kupiłem turbosprężarki do mojego xp1000, jest to, że jeżdżę od 0 do 8000 stóp i nienawidzę naciskania przycisków, wpatrywania się w światła, wskaźniki afr i doładowania podczas zmiany wysokości.

Jeśli to wystarczająco kompensuje, może dać innym popalić.
 
#21 ·
Zastanawiam się, czy osoby z innymi zestawami mogłyby użyć swojego samodzielnego ECU dla lepszej wydajności?
Dobre pytanie! Pamiętam, że czytałem, że system ViPec od Queen Racing był realną opcją, chociaż myślę, że kosztował ponad 2 tys. dolarów za system. Byłbym ciekawy, ile API zażądałoby za swój samodzielny system..
 
#23 ·
Mam 2 ich turbosprężarki z możliwością przejścia z 11 funtów na ponad 20 funtów za pomocą jednego przełącznika. 1 jest w maszynie do wydm mojej żony (18 funtów), a druga w jej maszynie do jazdy po szlakach i skałach, która również jeździ po wydmach (11 funtów na szlaki i 16 na wydmach). Maszyna do wydm ma ich nowe sprzęgło i działa świetnie. Kontroler jest ustawiony tak, aby dostosowywał się od Glamis do St. Antony bez konieczności wprowadzania przez nas żadnych regulacji. Bez problemów, a turbosprężarka Borg Warner bardzo szybko się wkręca. Paliwo na pompie przy 11 funtach i 110 dla wszystkich innych ustawień. Jak dotąd sprawdzają się dobrze.
 
#25 ·
Mam 2 ich turbosprężarki z możliwością przejścia z 11 funtów na ponad 20 funtów za pomocą jednego przełącznika. 1 jest w maszynie do wydm mojej żony (18 funtów), a druga w jej pojeździe terenowym i do wspinaczki po skałach, który również jeździ po wydmach (11 funtów na szlaki i 16 na wydmach). Maszyna do wydm ma ich nowe sprzęgło i działa świetnie. Kontroler jest ustawiony tak, aby dostosowywać się od Glamis do St. Antony bez konieczności wprowadzania przez nas żadnych zmian. Bez problemów, a turbosprężarka Borg Warner bardzo szybko się wkręca. Paliwo z pompy przy 11 funtach i 110 dla wszystkich pozostałych ustawień. Jak dotąd sprawdzają się dobrze.
Cholera, to coś będzie działać na 11psi na paliwie z pompy? Potrzebne jakieś części wewnętrzne?
 
#33 ·
Czy oba incydenty były związane tylko z używaniem ich kontrolera? Jeśli tak, rozumiem, że nie chcą się tym zajmować. Budowa tych map dla różnych wysokości i różnych zestawów zajmuje czas, a różne zestawy generują różne wartości, a jeśli wystąpiłby problem z tankowaniem, zostałby on przekierowany z powrotem do API.

Jeśli nie, co było twoim incydentem?
 
#34 ·
Czy oba incydenty były związane tylko z używaniem ich kontrolera? Jeśli tak, rozumiem, że nie chcą się tym zajmować. Budowanie tych map dla różnych wysokości i różnych zestawów zajmuje trochę czasu, a zestawy te generują różne wartości, a jeśli miałbyś problem z tankowaniem, zostałby on przekierowany z powrotem do API.

Jeśli nie, jaki był twój incydent?
Jeśli tak było, to dlaczego mieliby oferować sam ecm na sprzedaż?
 
#36 ·
Jeśli czytasz o systemie nieskończoności, pomaga on szybko zbudować mapę z informacją zwrotną 02. Jest niezwykle inteligentny w porównaniu do pcv. Mapowanie paliwa nie jest więc wymówką dla zbywania klientów, którzy chcą kupić samodzielny system. Mapa czasowa być może. Być może nie ma zysku ze sprzedaży samodzielnego systemu, a zatem brak zainteresowania. Takie odniosłem wrażenie, w ogóle brak zainteresowania transakcją. Szkoda, że ALBA nie sprzedaje tego systemu, to byłaby inna historia.
 
#37 ·
Jeśli czytasz o systemie infinity, pomaga on szybko zbudować mapę z informacją zwrotną 02. Jest niezwykle inteligentny w porównaniu do pcv. Zatem mapowanie paliwa nie jest wymówką dla zbywania klientów, którzy chcą kupić samodzielny. Mapa czasowa być może. Może nie ma zysku ze sprzedaży samodzielnego i dlatego brak zainteresowania. Takie odniosłem wrażenie, żadnego zainteresowania transakcją. Szkoda, że ALBA nie sprzedaje tego systemu, to byłaby inna historia.
Jedynym sposobem, w jaki mogliby zbudować mapę, jest posiadanie jej w samochodzie. A w oparciu o to, że Twój jest niestandardowym zestawem działającym na e85, jeśli nadal używasz wtrysku metanolu, wszystkie parametry się zmieniają. Jestem pewien, że AEM infinity szybko zbuduje mapę, ale musisz mieć jakąś bazę, od której możesz zacząć, i szczerze mówiąc, gdybym sprzedawał zestawy turbo z samodzielnym systemem z mapami, które zbudowałem, nie sprzedawałbym ich konkurencyjnym zestawom. Dlatego myślę, że API sprzedaje go tylko w swoim zestawie lub w standardowej maszynie, ponieważ mają już zbudowane mapy.

Ten sam problem jest ogromny na rynku skuterów śnieżnych, gdzie turbosanie są już prawie normą. Niewiele firm produkuje samodzielne zestawy, większość używa dobecka, a te, które produkują samodzielne, nie lubią bawić się zestawami innych firm, ponieważ zawsze pojawiają się problemy. I zwykle nie jest to opłacalne, ponieważ jeśli mapa nie jest idealna, otrzymają mnóstwo telefonów o tym, co się dzieje źle, co oznacza wysyłanie plików map tam i z powrotem, aby to zlokalizować.

IMO kupno kompletnego zestawu turbo od firmy daje również wsparcie tej firmy, gdy pojawiają się problemy, a oni wbudowują to wsparcie w cenę zestawu.

AEM infinity jest dostępny dla każdego, tak jak PCV. Ale założę się, że nie znajdziesz wielu firm turbo, które sprzedadzą Ci swój zaprogramowany PCV, a nawet dobecka, jeśli używasz innego zestawu, ponieważ oznacza to dla nich tylko bóle głowy.

Myślę, że po prostu nie skrytykowałbym firmy za to, że nie sprzedaje mi kontrolera paliwa do samodzielnie zbudowanego turbo, skoro produkują kompletny zestaw z kontrolerem przeznaczonym do tego zestawu.