Polaris RZR Forum - RZR Forums.net banner

Dodawanie uprzęży do XP4

29K views 29 replies 18 participants last post by  Bajarider  
#1 ·
Chciałbym zdobyć chowane uprzęże Polaris do XP4. Problem, który widzę, polega na tym, że tylne siedzenia nie mają zaczepów uprzęży wzdłuż tylnego drążka. Jakie mam możliwości?

A także dla tych, którzy mają przednie uprzęże, jak są one przymocowane? Dokładniej, gdzie są one przymocowane za siedzeniem?
 
#3 ·
Chciałbym zdobyć chowane uprzęże Polaris dla XP4. Problem, który widzę, polega na tym, że tylne siedzenia nie mają zaczepów uprzęży wzdłuż tylnego drążka. Jakie mam opcje?

A także dla tych, którzy mają przednie uprzęże, jak są one przymocowane? Dokładniej, gdzie są przymocowane za siedzeniem?
Sprawdź drążek pasa bezpieczeństwa click 6 firmy ISOTA OFF-ROAD.
Image

Image


Wysłane z mojego XT1585 za pomocą Tapatalk
 
#24 ·
Sprawdź drążek pasa bezpieczeństwa click 6 firmy ISOTA OFF-ROAD.
Image

Image


Wysłane z mojego XT1585 za pomocą Tapatalk
David - czy wiesz, jak przeprowadzili pasy przez otwór w górnej części siedzenia? Czy chowana część pasuje, czy zrobili to w inny sposób? Obecnie rozważam zrobienie tego samego z siedzeniami PRP XC.

Dzięki
Przeprowadziliśmy końcówki klamer uprzęży przez siedzenia. Następnie zabezpieczyliśmy końce w punktach montażowych.
Ile kosztują teraz te pręty? Potrzebuję ceny wysyłki do 62959, jest dla 2017 xp4 turbo, dzięki!

Wysłane z mojego SM-G965U za pomocą aplikacji mobilnej RZRForums.net
 
#4 ·
Wykorzystałem moje 250 $ kredytu na akcesoria Polaris, aby kupić click 6. Proszę, proszę ISOTA, wystawcie ten drążek na wyprzedaż z okazji Black Friday... Nie mogę uzasadnić 389 $ za drążek z 4 zakładkami. Zgadzam się, to cud inżynierii. Stałbym w kolejce o 3:30, gdybyście byli lokalni, żebym mógł dostać cenę "door buster" na BF.
 
#5 ·
Ponownie podnoszę ten wątek. Powiedziano mi, że pałąk wzdłuż tylnych siedzeń jest za wysoko i trzeba zamontować pałąk do uprzęży, aby obniżyć uprząż. Pracuję nad dodaniem uprzęży do XP4, ale wydaje się, że potrzebujesz wsporników do przedniego pałąka, a teraz wsporników do tylnego pałąka i 4 uprzęży.

Czy tracę zmysły, myśląc, że to bardziej skomplikowane niż powinno być?
 
#15 ·
Ponownie podnoszę ten wątek. Powiedziano mi, że poprzeczka wzdłuż tylnych siedzeń jest za wysoko
NIE, TO NIE PRAWDA!!! Im wyżej i bliżej możesz się dostać do obszaru, w którym uprzęże naramienne wchodzą/otaczają obszar ramion siedzenia, tym lepiej.

Kiedy zaczynasz obniżać miejsce montażu, kończysz na włożeniu pionowego współczynnika ciągnięcia w uprzęże naramienne i tracisz poziomy współczynnik ciągnięcia podczas wypadku

W skrajnych przypadkach (takich jak sytuacje, w których ludzie montują uprzęże naramienne do podłogi), faktycznie tracisz zdolność uprzęży do powstrzymania cię przed ruchem do przodu i pociągnie cię w dół podczas wypadku. ŹLE - zasadniczo trzyma cię w miejscu, podczas gdy składa cię na pół. Nic nie powstrzymuje cię przed ruchem do przodu.

ZAMONTUJ TO WYSOKO!

TO WAŻNE I MOŻE UCHRONIĆ CIĘ PRZED ZŁAMANIEM KRĘGOSŁUPA.

Punkt mocowania nigdy nie powinien znajdować się więcej niż 6 cali poniżej miejsca, w którym uprzęże dotykają twoich ramion.

Wyszukaj w Google "Montaż pięciopunktowej uprzęży", a zobaczysz, o czym mówię.
 
#6 ·
Jeśli utkniesz na uzyskaniu chowanego zatrzasku sześć, musisz iść tą drogą. Właśnie w poniedziałek zamontowałem uprzęże i wkładki do siedzeń. Uwielbiam dodatkowe bezpieczeństwo, a wkładki wyszły całkiem nieźle. Zrobiłem dokładnie to, co zrobił powyższy plakat i jestem bardzo zadowolony z efektów.
 
#7 ·
Jeśli utknąłeś w uzyskaniu chowanego kliknięcia sześć, musisz iść tą drogą. Właśnie w poniedziałek zamontowałem uprzęże i wkładki do siedzeń. Uwielbiam dodatkowe bezpieczeństwo, a wkładki wypadły całkiem nieźle. Zrobiłem dokładnie to, co zrobił powyższy plakat i jestem bardzo zadowolony z rezultatów.
Nigdy nie powiedziałem, że utknąłem w uzyskaniu kliknięcia 6. Kiedy pierwotnie to opublikowałem, szukałem różnych uprzęży. Cóż, znalazłem zestaw 4-punktowych, 2-calowych uprzęży Dragonfire, które były w sprzedaży i odebrałem 4 z nich. Nie zdawałem sobie sprawy, że otrzymałem dwa różne numery części. Kiedy je otworzyłem, miałem 2, które można było przykręcić i 2, które się nie dały. Kiedy zgłosiłem to do Dragonfire, poczułem się jak idiota, ponieważ "te uprzęże powinny pasować do każdego RZR". Cóż, nie pasują. Cóż, po wyjaśnieniu im, że wspornik był inny i wysłaniu im zdjęć, nigdy nie otrzymałem odpowiedzi. Wspomnieli jednak, że kiedy rozmawiałem przez telefon, potrzebowałem pałąka do tylnych siedzeń. Nie pamiętam, żebym kiedykolwiek o tym czytał lub słyszał, stąd moje zamieszanie. Więc teraz mam dwie uprzęże, które działają i dwie, które są inne. Zamierzam je zwrócić i wrócić do pasów bezpieczeństwa. Po dodaniu uprzęży, przedniego pałąka i tylnego pałąka, przekroczysz tysiąc. Chyba że coś całkowicie pomijam.
 
#10 ·
Mam pro armor (mogą być inne ?? nie jestem pewien). U mnie możesz użyć metalowych zakładek i przykręcić je do klatki/ramy lub owinąć paski wokół klatki na górnych paskach, aby je zamontować. Mam nadzieję, że to ma sens. Może wrzuć zdjęcia tego, co masz?
Tak, zazwyczaj te zakładki przykręcane są po prostu mocowane przez pasek, który jest przez nie przeplatany. Jeśli są przyszyte, to inna historia.
 
#9 ·
Zabrałbym je z powrotem. Kupiłbym po prostu 4 zwykłe uprzęże i kupiłbym wkładki referencyjne. To znaczy, jeśli nadal masz standardowe siedzenia. Z wkładkami nie potrzebujesz pałąka do podnoszenia uprzęży, ponieważ teraz przechodzą one przez siedzenie. Oto więc podział kosztów. Wkładki do siedzeń kosztują 15 $ za sztukę i potrzebujesz 8 zestawów, czyli 120 $. Uprzęże, użyję tego, co mam tylko dla odniesienia, uprzęże PRP 4.2 kosztują 99 $ za sztukę, czyli 400 $. Jeśli nadal chcesz pałąk do uprzęży z przodu, miałem jeden z innej firmy, ale wiem, że utv inc sprzedaje jeden za 120 $.

Jeśli więc pójdziesz tą drogą, wydasz około 640 $. Całkiem dobra cena za to, co uprzęże zrobią dla Ciebie w porównaniu z pasami bezpieczeństwa. Post 2 w tym wątku pokazuje wkładki w standardowych siedzeniach i możesz również zobaczyć pałąk uprzęży.
 
#12 ·
Ten wątek wydaje się odbiegać od pierwotnej dyskusji na temat uprzęży w stylu click 6. Jak można je dodać do xp4? Nie lubię standardowych 4-punktowych, ponieważ tak mocno Cię blokują, że nigdy nie noszę górnego, chyba że jestem w sytuacji, którą uważam za niebezpieczną. To jest bardziej niebezpieczne niż 3-punktowy chowany, gdzie wciąż mogę się pochylić, wyregulować radio lub napić się. Chcę dodać sub zero lub click 6, ale nie jestem pewien, czy istnieje inna opcja niż niestandardowa praca z klatką. Wszelkie informacje byłyby mile widziane.
 
#13 ·
Ten wątek wydaje się odbiegać od pierwotnej dyskusji na temat uprzęży w stylu click 6. Jak można je dodać do xp4. Nie lubię standardowych 4-punktowych, ponieważ tak mocno cię blokują, że nigdy nie noszę górnych, chyba że jestem w sytuacji, którą uważam za niebezpieczną. To jest bardziej niebezpieczne niż posiadanie 3-punktowego chowanego, w którym nadal mogę się pochylić, wyregulować radio lub napić się czegoś. Chcę dodać sub zero lub click 6, ale nie jestem pewien, czy istnieje inna opcja niż niestandardowa praca z klatką. Wszelkie informacje byłyby mile widziane
Oryginalnie myślałem to samo. Rozważyłem opcje kosztu uprzęży click 6. Po zobaczeniu kosztu, zdecydowałem się na uprząż DragonFire 3" 4-punktową dla mnie i mojego syna. Użyłem 2" dla mojej żony i córki, obie mniejsze ramy.

Jeździliśmy cały dzień w lesie, w trudnym terenie i po żwirowych drogach. Uwielbiałem każdą minutę spędzoną w porównaniu do standardowego pasa bezpieczeństwa. Nie mieliśmy żadnych problemów z sięganiem wokół kabiny RZR, a dzieci powiedziały, że czuły się bardziej bezpiecznie, co próbowałem osiągnąć.

Nie mógłbym być bardziej zadowolony z mojej decyzji. Udało mi się kupić uprzęże za mniej niż 90,00 $ za sztukę lokalnie i miałem tylko koszt wsporników, które mocuje się do tylnego drążka przedniego siedzenia.

Dostałem również nowe ramki, które montuje się w konsoli ze wspornikiem, który ustawia uprzęże we właściwej pozycji.

Po raz kolejny nie mógłbym być bardziej zadowolony z naszej decyzji.
 
#16 ·
Lol, mylisz się, k-fab.

Jeśli wyobrazisz sobie poziomą linię do tyłu od góry ramion, chcesz, aby punkt mocowania znajdował się między poziomem a 10 stopni w dół, to idealna wysokość. To powiedziawszy. Fabryczny drążek może działać dla niektórych i może być za wysoki w zależności od wzrostu jeźdźca. Używam fabrycznego drążka do mocowania standardowych uprzęży i jest on o około 1/2" za wysoki, ale jest też tak blisko mnie, że tak naprawdę się tym nie przejmuję.

Jeśli zamontujesz go za wysoko, jak sugerował geniusz powyżej, skończysz bez wystarczającego nacisku, który utrzymuje twoje ramiona w dół i do tyłu, a w razie wypadku będziesz się przemieszczać. Zbyt nisko, a twoja uprząż złoży cię na pół i możesz skończyć ze złamanym kręgosłupem. Zasadniczo po prostu umieść mocowania jak najbliżej poziomu ramion.
 
#17 ·
W pełni się z tobą zgadzam co do zbyt wysokiego i zbyt niskiego. Nie byłem wystarczająco precyzyjny co do bycia wyżej, ponieważ brałem pod uwagę poprzeczkę jako punkt odniesienia. Dzięki za zwrócenie na to uwagi. Zbyt nisko jest jednak złe - składa cię jak precla. Widziałem, jak to się dzieje i jest to paskudne.
 
#20 ·
Cześć, właśnie zamówiliśmy naszego pierwszego rzr (xpt 4) i byłem ciekaw, czy ktoś widział uprzęże click six do przednich siedzeń zamontowane do standardowego pałąka z zainstalowanymi tylko osłonami przelotowymi dragon fire? Czy uważasz, że to zadziała, czy będę musiał skorzystać z pałąka ISOTA lub czegoś podobnego?
 
#22 ·
Chciałbym zdobyć chowane uprzęże Polaris dla XP4. Problem, który widzę, polega na tym, że tylne siedzenia nie mają zakładek uprzęży wzdłuż tylnego drążka. Jakie mam możliwości?

A także dla tych, którzy mają przednie uprzęże, jak są one przymocowane? Dokładniej, gdzie są przymocowane za siedzeniem?
Sprawdź drążek pasa bezpieczeństwa click 6 firmy ISOTA OFF-ROAD.
Image

Image


Wysłane z mojego XT1585 za pomocą Tapatalk
David - czy wiesz, jak przeprowadzili pasy przez otwór w górnej części siedzenia? Czy chowana część pasuje, czy zrobili to w inny sposób? Obecnie rozważam zrobienie tego samego z siedzeniami PRP XC.

Dzięki
 
#23 ·
Chciałbym zdobyć chowane uprzęże Polaris dla XP4. Problem, który widzę, polega na tym, że tylne siedzenia nie mają zakładek uprzęży wzdłuż tylnego pręta. Jakie mam opcje?

A także dla tych, którzy mają przednie uprzęże, jak są one przymocowane? Dokładniej, gdzie są przymocowane za siedzeniem?
Sprawdź drążek pasa bezpieczeństwa click 6 firmy ISOTA OFF-ROAD.
Image

Image


Wysłane z mojego XT1585 za pomocą Tapatalk
David - czy wiesz, jak przeprowadzili pasy przez otwór w górnej części siedzenia? Czy chowana część pasuje, czy zrobili to w inny sposób? Obecnie rozważam zrobienie tego samego z siedzeniami PRP XC.

Dzięki
Przeciągnęliśmy końcówki klamer uprzęży przez siedzenia. Następnie zabezpieczyliśmy końce w punktach mocowania.
 
#29 ·