Polaris RZR Forum - RZR Forums.net banner

2010 Razor 800EFI kod błędu 520207?

2.6K views 4 replies 2 participants last post by  zeroroadkill  
#1 · (Edited)
Właśnie miałem pełny serwis ($900)[oszustwo] Pasek, świece, płyny, filtry itp.
Wyjechałem na przejażdżkę, wszystko ok.
Następnego dnia brak klaksonu, kierunkowskazów, 4wd,
kod błędu 520207

Sprawdziłem bezpieczniki pod deską rozdzielczą po stronie kierowcy, wszystko OK.

Pomocy!

Dzięki
 
#2 ·
Możesz poszukać na forum problemu z kodem i pobrać kopię instrukcji serwisowej - oto link do instrukcji serwisowej i jednego ze starych postów
 
#3 ·
Możesz poszukać na forum problemu z kodem i pobrać kopię instrukcji serwisowej - oto link do instrukcji serwisowej i jednego ze starych postów
Dzięki!
 
#5 ·
Aktualizacja statusu:
Znaleziono przepalony bezpiecznik POWER FUSE 30A. Brak wzmianki o skrzynce bezpieczników w instrukcji obsługi. Znajduje się pod podwoziem pod siedzeniem kierowcy, przymocowany do podwozia. Wygląda jak złącze, ale zawiera 3 bezpieczniki. Kontrolka silnika zgasła, działają klakson i przełącznik 4WD. Następnie nie znaleziono świateł i przepalony bezpiecznik świateł 20A. Wymieniono i wypróbowano światła, bezpiecznik ponownie się przepalił, więc gdzieś w obwodzie świateł jest zwarcie. Więc zacząłem odłączać wtyczki od świateł, aż bezpiecznik przestał się przepalać, w końcu 4 bezpieczniki później złącze w tylnej części światła (po stronie kierowcy) zatrzymało awarię bezpiecznika. OK, teraz aby prześledzić przyczynę. Zmierzono tylną część 3-przewodowego złącza i stwierdzono, że wszystkie trzy piny idą do masy! Okazało się, że żarówka światła stopu tablicy rejestracyjnej była tak skorodowana, że ​​faktycznie zwarła dwa styki zasilania w gnieździe! Widać było, że światło miało plamy po wodzie/błocie, co oznacza, że ​​woda dostawała się tam od lat. Musiałem użyć WD-40, aby wyjąć żarówkę, wyczyściłem ją i gniazdo, wymieniłem żarówkę i silikon soczewki (bez gumowej uszczelki). Światła działają teraz!!!(y)